Trzcińsko-Zdrój: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I -III szkół podstawowych w Gminie Trzcińsko-Zdrój obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, w ramach projektu POKL.9.1.2 w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego w latach 2011-2012 współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 404042 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcińsko-Zdrój , Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4148088, faks 091 4148103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I -III szkół podstawowych w Gminie Trzcińsko-Zdrój obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, w ramach projektu POKL.9.1.2 w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego w latach 2011-2012 współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dydaktyczno-wychowawczych w trzech szkołach podstawowych dla uczniów klas I - III w ramach projektu POKL pod nazwą: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I -III szkół podstawowych w gminie Trzcińsko-Zdrój, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem głównym jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu nauczania dzieci klas I-III w szkołach podstawowych działających w gminie Trzcińsko-Zdrój. Wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów klas I-III szkół podstawowych funkcjonujących w Gminie Trzcińsko-Zdrój, dostosowane do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych tych uczniów oraz ich możliwości psychofizycznych. Zgodnie z celami szczegółowymi projekt zapewni każdemu dziecku objętemu wsparciem, oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej, zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi. Realizacja zajęć zapewni również stworzenie warunków umożliwiających i wspomagających indywidualną pracę nauczyciela z uczniem. Podniesienie poziomu kompetencji kluczowych w zakresie czytania, pisania i podstawowych nauk matematycznych, wyrównanie szans edukacyjnych dzieci wykazujących problemy pedagogiczno-psychologiczne poprzez specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, poprawę rozwoju mowy. Podniesienie jakości poziomu nauczania, spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, wzrost u uczniów pewności siebie, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, lepsze poznanie matematyki, pomoc logopedyczna uczniom szkoły w Trzcińsku-Zdroju, poprawę wyników nauczania i wyników sprawdzianu kompetencji po kl. III. Zajęcia realizowane będą w czasie grudzień-czerwiec 2011. Bezpośredni nadzór i kontrolę nad Wykonawcami projektu będzie sprawował koordynator projektu. Realizacja zajęć będzie odnotowywana w dziennikach zajęć lekcyjnych. Zatwierdzenie programu prowadzenia zajęć będzie podlegał modyfikacji na rzecz stron z przyczyn niezależnych od wykonawcy dopuszcza się opracowanego programu i planu zajęć pozalekcyjnych co uprzednio wymaga uzgodnienia i akceptacji ze zleceniodawcą. Diagnozę przed przystąpieniem do realizacji projektu i po jego zakończeniu przeprowadzą nauczyciele prowadzący zajęcia. Będą oni też zobowiązani do przeprowadzenia spotkań z rodzicami zakwalifikowanych dzieci i uzyskania zgody na uczestnictwo dzieci w określonych zajęciach pozalekcyjnych. Do monitoringu służyć będzie publikowanie zebranych materiałów na stronie internetowej projektu w serwisie gminnym. 2. Warunki zamówienia: 1. Usługi będą realizowane w szkołach podstawowych Gminy Trzcińsko-Zdrój: Szkole Podstawowej w Trzcińsku-Zdroju, Szkole Podstawowej w Stołecznej i Szkole Podstawowej w Gogolicach 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych, będzie zobowiązany do: realizacji godzin w ramach projektu zgodnie z harmonogramem, dokumentowania zajęć (na podstawie dzienników zajęć, list obecności), sporządzania dokumentacji, sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów oraz do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt. Działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów. Jednostka 1 h- godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. 3. Zamówienie zostało podzielone na 20 części w zależności od miejsca wykonywania usługi (adres szkoły) oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych: SZKOŁA PODSTAWOWA W TRZCIŃSKU-ZDROJU Część 1: Zajęcia dla dzieci kl. I ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu ,w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - I grupa- 30 godzin. Część 2: Zajęcia dla dzieci kl. II ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu ,w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - I grupa- 30 godzin Część 3: Zajęcia dla dzieci kl. III ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu ,w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - I grupa- 30 godzin Część 4: Zajęcia dla dzieci kl. I z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz. Część 5: Zajęcia dla dzieci kl. II z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz. Część 6: Zajęcia dla dzieci kl. III z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz. Część 7: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 2 grupy po 30 h dla każdej grupy. Część 8: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - trening umiejętności społecznych - 2 grupy po 30 h dla każdej grupy. SZKOŁA PODSTAWOWA W STOŁECZNEJ Część 9: Zajęcia dla uczniów kl. I ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, 1 grupa- 30 godzin. Część 10: Zajęcia dla uczniów kl. II ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, 1 grupa- 30 godzin Część 11: Zajęcia dla uczniów kl. III ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, 1 grupa- 30 godzin każdej grupy. Część 12: Zajęcia dla dzieci kl. I z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz. Część 13: Zajęcia dla dzieci kl. II z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz. Część 14: Zajęcia dla dzieci kl. III z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz. SZKOŁA PODSTAWOWA W GOGOLICACH Część 15: Zajęcia dla uczniów kl. I ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, 1 grupa- 30 godzin. Część 16: Zajęcia dla uczniów kl. II ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, 1 grupa- 30 godzin. Część 17: Zajęcia dla uczniów kl. III ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, 1 grupa- 30 godzin. każdej grupy. Część 18: Zajęcia dla dzieci kl. I z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz. Część 19: Zajęcia dla dzieci kl. II z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz. Część 20: Zajęcia dla dzieci kl. III z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach: 1. zmiana okresu realizacji umowy jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy; 2. w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych; 3. w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 4. w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 10:00, miejsce: ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest finansowane ze środków Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1: Zajęcia dla dzieci kl. I ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu ,w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - I grupa- 30 godzin..


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2: Zajęcia dla dzieci kl. II ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu ,w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - I grupa- 30 godzin.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3: Zajęcia dla dzieci kl. III ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu ,w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - I grupa- 30 godzin.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4: Zajęcia dla dzieci kl. I z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz..


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5: Zajęcia dla dzieci kl. II z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz..


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6: Zajęcia dla dzieci kl. III z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz..


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 2 grupy po 30 h dla każdej grupy..


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - trening umiejętności społecznych - 2 grupy po 30 h dla każdej grupy..


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9: Zajęcia dla uczniów kl. I ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, 1 grupa- 30 godzin..


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10: Zajęcia dla uczniów kl. II ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, 1 grupa- 30 godzin.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11: Zajęcia dla uczniów kl. III ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, 1 grupa- 30 godzin każdej grupy..


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część 12: Zajęcia dla dzieci kl. I z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz..


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część 13: Zajęcia dla dzieci kl. II z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz..


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część 14: Zajęcia dla dzieci kl. III z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz..


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część 15: Zajęcia dla uczniów kl. I ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, 1 grupa- 30 godzin..


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część 16: Zajęcia dla uczniów kl. II ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, 1 grupa- 30 godzin..


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część 17: Zajęcia dla uczniów kl. III ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, 1 grupa- 30 godzin. każdej grupy..


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część 18: Zajęcia dla dzieci kl. I z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz..


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część 19: Zajęcia dla dzieci kl. II z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz..


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Część 20: Zajęcia dla dzieci kl. III z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa-30godz..