Ogłoszenie nr 72448 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Trzcińsko-Zdrój: ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAJĄCYCH NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH, WYPOSAŻENIE NIERUCHOMOŚCI W WORKI DO GROMADZENIA ODPADÓW SELEKTYWNYCH ORAZ PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NA OBSZARZE GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 40459 - 2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 48415 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcińsko-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny 81168483500000, ul. Rynek  15, 74510   Trzcińsko-Zdrój, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 914 148 088, faks 914 148 103, e-mail inwestycje@trzcinsko-zdroj.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.tzcinsko-zdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAJĄCYCH NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH, WYPOSAŻENIE NIERUCHOMOŚCI W WORKI DO GROMADZENIA ODPADÓW SELEKTYWNYCH ORAZ PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NA OBSZARZE GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IOiRG.271.4.2017.JP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, wyposażenie nieruchomości w worki służące do zbierania selektywnych odpadów komunalnych oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na obszarze Gminy Trzcińsko-Zdrój. Przedmiot umowy ma być realizowany z zachowaniem harmonogramu i sposobu określonego w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój – Uchwała nr XXIV/219/2016 Rady Miejskiej w Trzcińsku- Zdroju z dnia 28.11.2016r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój, oraz pozostałych powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Liczba mieszkańców, która powinna być objęta systemem to około 5417 osób. Wg danych Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju aktualna ilość osób objęta wywozem odpadów komunalnych to ok. 5380 osób. Ilość wytwarzanych odpadów komunalnych na terenie gminy podane w liczbach orientacyjnych - łącznie około 1309 Mg/rok, w tym około 60% odpadów jest zbierana selektywnie Ilość wytworzonych na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój odpadów komunalnych nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania wynosi 1309 Mg/rok. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Wykonawca winien obliczyć cenę w oparciu o wszystkie dostępne informacje oraz sprawdzić charakterystykę terenową, gęstość zabudowy, odległości pomiędzy miejscowościami na terenie Gminy Trzcińsko- Zdrój. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów. Wykonawca będzie prowadził ilościową i jakościową ewidencję odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do końca miesiąca następującego po półroczu, którego dotyczą, półroczne sprawozdania dotyczące: • Informacji o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych, w tym odpadów ulegających biodegradacji, oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do których zostały przekazane odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości, • informacji o masie pozostałości z sortowania i pozostałości z mechaniczno-biologicznego przetwarzania, przeznaczonych do składowania powstałych z odebranych przez podmiot odpadów komunalnych, • informacji o masie odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła przygotowanych do ponownego użycia i poddanych recyklingowi; • informacji o masie odpadów budowlanych i rozbiórkowych będących odpadami komunalnymi, przygotowanych do ponownego użycia, poddanych recyklingowi i innym procesom odzysku. Podmiot odbierający odpady komunalne na podstawie umowy z właścicielem nieruchomości jest obowiązany zamieścić w sprawozdaniu także informacje o osiągniętych poziomach recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w ostatnim sprawozdaniu składanym za dany rok. Podmiot, o którym mowa powyżej, w sprawozdaniu podaje liczbę właścicieli nieruchomości, od których odebrał odpady komunalne, oraz dołącza do sprawozdania wykaz właścicieli nieruchomości, z którymi w okresie objętym sprawozdaniem zawarł umowy na odbieranie odpadów komunalnych, a także wykaz tych właścicieli nieruchomości, z którymi umowy te uległy rozwiązaniu lub wygasły. W wykazach zamieszcza się imię i nazwisko albo nazwę oraz adres właściciela nieruchomości, adres nieruchomości oraz w przypadku rozwiązania umowy - informację, do kiedy umowa obowiązywała. Dodatkowo Wykonawca prowadzący punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych będzie obowiązany do sporządzania rocznych sprawozdań i jego przekazywania Burmistrzowi Zamawiającego w terminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy. Sprawozdanie zawierać musi informacje o masie: • poszczególnych rodzajów zebranych odpadów komunalnych, w tym o odpadach ulegających biodegradacji, oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do których zostały przekazane zebrane odpady komunalne; • pozostałości z sortowania przeznaczonych do składowania powstałych z zebranych przez podmiot odpadów komunalnych; • odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła przygotowanych do ponownego użycia i do recyklingu, powstałych z zebranych przez podmiot odpadów komunalnych; • odpadów budowlanych i rozbiórkowych będących odpadami komunalnymi przygotowanych do ponownego użycia, poddanych recyklingowi i innym procesom odzysku powstałych z zebranych przez podmiot odpadów komunalnych. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia w szczególności: 2.2.1) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, 2.2.2) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne 2.2.3) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze sklepów wielkopowierzchniowych (Biedronka) 2.2.4) prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), 2.2.5) wyposażenie nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne w worki do gromadzenia odpadów komunalnych (zebranych w sposób selektywny); 2.2.6) uzupełnianie worków w koszach ulicznych po ich opróżnieniu. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (Klasyfikacji CPV): 90510000-5 Usuwanie i obróbka odpadów, 90511000-2 Usługi wywozu odpadów, 90512000-9 Usługi transportu odpadów, 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie, jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może stosować rozwiązania równoważne o co najmniej takich samych parametrach. W przypadku korzystania z rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia b.1.a.a.i.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1 odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości niezamieszkałych: 2.1.1 odbiór zmieszanych odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach, 2.1.2 odbiór odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, obejmujących:  szkło i odpady ze szkła bezbarwnego i kolorowego,  papier i tektura, (czasopisma, gazety, itp.)  tworzywa sztuczne, w tym opakowania wielomateriałowe i typu tetrapak oraz metal;  odpady ulegające biodegradacji. 2.1.3 odbiór mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, 2.1.4 odbiór przeterminowanych leków i opakowania po lekach, 2.1.5 odbiór chemikaliów i opakowań po chemikaliach w tym farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe, itp.; 2.1.6 odbiór zużytych baterii i akumulatorów, 2.1.7 odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; 2.1.8 odbiór wszelkiego rodzaju lamp żarowych, halogenowych, świetlówek; 2.1.9 odbiór zużytych opon; 2.1.10 odbiór naturalnych choinek, z zastrzeżeniem, że ich odbiór realizowany będzie w okresie od 1 stycznia do 28 lutego 2018r. przy czym realizując odbiór i zagospodarowanie z nieruchomości odpadów komunalnych, o których mowa powyżej podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazania: - zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w obowiązującym Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012-2017, z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018-2023”, przyjętym przez Sejmik Województwa Zachodniopomorskiego uchwałą Nr XVI/218/12 z dnia 29 czerwca 2012 roku, - selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, z zastrzeżeniem, że jeżeli przed przekazaniem odebranych selektywnie odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zostały one skierowane przez podmiot odbierający odpady do przesortowania, to powstałe pozostałości z sortowania - odpad o kodzie 19 12 12, przeznaczone do składowania, muszą zostać przekazane do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. 2.2 prowadzenie PSZOK dla gromadzenia odpadów określonych w pkt 2.1.2., 2.1.3, 2.1.4, 2.1.5, 2.1.6, 2.1.7, 2.1.8, 2.1.9, 2.1.10. Zamawiający zawrze z wyłonionym wykonawcą umowę bezpłatnego użyczenia terenu dla prowadzenia PSZOK na czas realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni mieszkańcom dostęp do PSZOK w dniach: wtorek w godz. 12-17 i piątek w godz. 10-16. Wykonawca dokonuje zagospodarowania odpadów gromadzonych w PSZOK we własnym zakresie w sposób zgodny z wymaganiami prawa. Wykonawca we własnym zakresie jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia na transport odpadów innych niż niebezpieczne oraz zezwolenia na zbieranie odpadów, działka ewidencyjna nr 22/2 obręb Rosnówek, gmina Trzcińsko-Zdrój – Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). 2.3 Wyposażenie nieruchomości w worki do gromadzenia odpadów w sposób selektywny zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 3, 4, oraz zapisami niniejszego rozdziału. 3 Wykonawca wyposażać będzie wskazane przez Zamawiającego nieruchomości w określone przez Zamawiającego worki do gromadzenia odpadów w sposób selektywny zgodnie z następującymi rodzajami i minimalną pojemnością: 3.1.1 tereny zabudowy jednorodzinnej oraz nieruchomości niezamieszkałe na których powstają odpady komunalne - worki o pojemności 60 l lub 120 l na każdą frakcję odpadów zgodnie z pkt 6. 4 Worki do selektywnej zbiórki odpadów powinny być trwale opatrzone nazwą lub znakiem graficznym frakcji, dla której są przeznaczone. 5 Worki do selektywnej zbiórki odpadów muszą być wykonane z tworzywa LDPE lub HDPE uniemożliwiającego ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji, 6 Worki i pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów muszą posiadać kolorystykę: 6.1 NIEBIESKI – odpady z papieru, tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury 6.2 ZIELONY – odpady ze szkła, odpady opakowaniowe ze szkła 6.3 BRĄZOWY - odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów 6.4 ŻÓŁTY – odpady metali, odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe  Realizacja przedmiotu zamówienia. 1 Przedmiot zamówienia będzie realizowany w szczególności przez: I. cykliczny odbiór z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odpadów zmieszanych i zebranych selektywnie w pojemnikach do gromadzenia odpadów komunalnych, zgodnie z częstotliwością jeden raz na dwa tygodnie, z zastrzeżeniem poniższego II. cykliczny odbiór odpadów, zebranych w pojemnikach do gromadzenia odpadów komunalnych ze sklepów wielkopowierzchniowych (Biedronka) z częstotliwością 1 raz w tygodniu III. odbiór odpadów zebranych selektywnie w pojemnikach typu „siatka”, „dzwon” itp. z częstotliwością zapewniającą nie przepełnianie pojemników. Ilość pojemników 99 szt. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości pojemników w trakcie trwania zamówienia. IV. odbiór i zagospodarowanie w okresach od 01.01.2018r. do 28.02.2018r. wystawionych w bezpośrednim sąsiedztwie nieruchomości naturalnych choinek; V. odbiór i zagospodarowanie wystawionych na terenie nieruchomości, w jej bezpośrednim sąsiedztwie lub w punktach zbiorczych wg uzgodnień z właścicielem nieruchomości a Wykonawcą, odpadów wielkogabarytowych z częstotliwością jeden raz na pół roku. VI. uporządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników lub worków w trakcie realizacji usługi odbioru, VII. transport odpadów zmieszanych do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych VIII. transport odpadów zebranych selektywnie, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, celem ich zagospodarowania IX. dostarczanie właścicielom nieruchomości zamieszkałym oraz właścicielom nieruchomości niezamieszkałych, worków przeznaczonych do selektywnego gromadzenia odpadów, X. stałe informowanie Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach naruszenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Trzcińsko-Zdrój lub uchwał w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, transportu i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w szczególności: 1. gromadzenia odpadów komunalnych określonych poza pojemnikami i workami do selektywnego sposobu gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości. 2. gromadzenia komunalnych odpadów zmieszanych w pojemnikach przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów; XI. dokumentowanie nieprawidłowości, o których mowa w pkt 9, poprzez wykonywanie zdjęć lub zapis wideo, w sposób umożliwiający jednoznaczne potwierdzenie nieprawidłowości i identyfikację miejsca, daty oraz właściciela nieruchomości, XII. przekazywanie jeden raz w tygodniu dziennych raportów za pośrednictwem poczty elektronicznej o stwierdzonych przez Wykonawcę nieprawidłowościach, zawierających: 1. unikalny nr raportu, 2. dane kontaktowe sporządzającego raport, 3. datę sporządzenia raportu, 4. identyfikator punktu wywozowego, 5. datę i godzinę stwierdzenia nieprawidłowości, 6. opis stwierdzonej nieprawidłowości, 7. sposób postępowania z odpadami, których gromadzenie zostało zakwestionowane, 8. opis sposób udokumentowania nieprawidłowości, 9. liczbę załączników do raportu. 14) W okresie realizacji niniejszego Zamówienia wykonawca jest zobowiązany do: a) zapewnienia nałożonych na Zamawiającego poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami zebranych selektywnie odpadów zgodnie z Rozporządzeniem dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, b) osiągnięcia poziomów masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, nałożonych na Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów, przy czym w przypadku nieosiągnięcia poziomów o których mowa w lit a) lub b) Wykonawca zwróci Zamawiającemu nałożone na niego kary za nieosiągnięcie tych poziomów przy czym obowiązek ten obciąża Wykonawcę również w przypadku gdy kary te zostaną nałożone na Zamawiającego po zakończeniu przez Wykonawcę realizacji niniejszej umowy, a dotyczyć będą okresu realizacji przez Wykonawcę niniejszej umowy. 2 Zamawiający przed zawarciem umowy dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz punktów wywozowych objętych przedmiotem zamówienia i ich adresy oraz dane dotyczące sposobu gromadzenia odpadów zmieszanych lub zbieranych selektywnie oraz ilości mieszkańców danej nieruchomości zamieszkałej w terminie do siedmiu dni od daty rozstrzygnięcia postępowania. 3 W przypadku zmiany danych ujętych w wykazie, o którym mowa w pkt. 2, Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów komunalnych z tych nieruchomości, począwszy od tygodnia następującego po tygodniu, w którym Zamawiający przekazał Wykonawcy informację o zmianie ww. danych. 4 Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych dla poszczególnych rodzajów nieruchomości: 4.1 nieruchomości zamieszkałe- budynki jednolokalowe i domy jednorodzinne, 4.2 nieruchomości zamieszkałe- budynki wielolokalowe 4.3 nieruchomości niezamieszkałe 4.4 nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe, wymienione poniżej: a) zabudowa wielolokalowa w Trzcińsku- Zdroju, ulica Cmentarnej 15a, b, c i 15 b) zabudowa wielolokalowa w Trzcińsku- Zdroju, ulica Ceglana 5, 9a, b, c i 11a, b c) zabudowa wielolokalowa w Trzcińsku- Zdroju, ulica Dworcowa 4, 6, 8, 10 d) zabudowa wielolokalowa w Trzcińsku- Zdroju, ulica Sienkiewicza 46a, b ,c, d e) zabudowa wielolokalowe w Trzcińsku- Zdroju, ulica Kościuszki 9 e) zabudowa mieszkaniowa w Stołecznej 43, 44, 55 i 56a, b, c f) Szkoła Podstawowa w Trzcińsku- Zdroju g) Przedszkole Miejskie w Trzcińsku- Zdroju h) Gimnazjum dla Dorosłych w Trzcińsku- Zdroju, ul. Chojnicka 46 i) Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Rowie- Trzcińsko- Zdrój- Internat j) Gimnazjum Publiczne w Góralicach k) Szkoła Podstawowa w Gogolicach l) Szkoła Podstawowa w Stołecznej m) sklepy i obiekty wielkopowierzchniowe n) Dom Pomocy Społecznej w Trzcińsku-Zdroju o) cmentarze komunalne 4.5 drogi publiczne; 4.6 plaże miejskie nad jeziorem Strzeszowskim – I i II plaża Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z poszczególnych rodzajów nieruchomości: Typ nieruchomości Rodzaj odpadów komunalnego Nieruchomości wymienione w pkt 4.1 – budynki jednolokalowe, domy jednorodzinne Nieruchomości wymienione w pkt 4.2- budynki wielolokalowe Nieruchomości wymienione w pkt 4.3- nieruchomości niezamieszkałe Nieruchomości wymienione w pkt 4.4- nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe Nieruchomości wymienione w pkt 4.5- drogi publiczne Nieruchomości wymienione w pkt 4.6- plaże miejskie Zmieszane odpady komunalne raz na dwa tygodnie Jeden raz w tygodniu (z wyjątkiem pkt 4.4) raz na dwa tygodnie (z wyjątkiem pkt 4.4) Jeden raz w tygodniu Raz na dwa tygodnie Jeden raz w tygodniu- w okresie 01.05.- 10.09. Odpady zielone- ulegające biodegradacji raz na dwa tygodnie raz na dwa tygodnie (z wyjątkiem pkt 4.4) raz na dwa tygodnie (z wyjątkiem pkt 4.4) Jeden raz w tygodniu Nie dotyczy Nie dotyczy Odpady selektywnie zbierane raz na dwa tygodnie raz na dwa tygodnie (z wyjątkiem pkt 4.4) raz na dwa tygodnie (z wyjątkiem pkt 4.4) Jeden raz w tygodniu Nie dotyczy Nie dotyczy Meble i inne odpady wielkogabarytowe; przeterminowane leki, chemikalia, farby, rozpuszczalniki itp.; zużyte baterie i akumulatory; zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; lampy żarowe, halogenowe, świetlówki, zużyte opony co najmniej raz na pół roku co najmniej raz na pół roku co najmniej raz na pół roku co najmniej raz na pół roku Nie dotyczy Nie dotyczy 5 Na miesiąc przed Świętami Bożego Narodzenia i Świętami Wielkanocnymi Zamawiający uprawniony jest do zgłoszenia Wykonawcy zapotrzebowania na zwiększenie częstotliwości odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w związku z okresowym wzrostem ilości wytwarzanych w tym czasie odpadów. Wykonawca, zobowiązany jest wprowadzić wyżej wskazane zmiany do harmonogramu odbierania odpadów komunalnych, nie później niż w okresie tygodnia poprzedzającego zwiększoną częstotliwość odbierania odpadów. 6 Każdorazowa zmiana częstotliwości wywozu odpadów wymaga aktualizacji harmonogramu i akceptacji Zamawiającego. 7 Wykonawca jest zobowiązany odbierać odpady w każdej ilości zgromadzonej przez właściciela nieruchomości. 8 W przypadku, w którym właściciel nieruchomości, który złożył deklarację o selektywnym sposobie gromadzenia odpadów, a odpady na terenie nieruchomości nie są gromadzone w sposób selektywny, Wykonawca odbierać będzie wszystkie odpady z nieruchomości jako zmieszane i zobowiązany będzie do powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. Przed zabraniem odpadów wykonawca sporządza dokumentację fotograficzną, która potwierdza zastrzeżenia Wykonawcy w zakresie nieprawidłowego prowadzenia zbiórki w sposób selektywny. Powiadamianie, o którym mowa powyżej, Wykonawca realizuje w sposób określony wyżej w ust. 1 pkt 9 niniejszego rozdziału. 9 Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów napraw szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.  Sposób potwierdzania realizacji usługi. • W ramach dokumentowania usług odbioru i zagospodarowania odpadów z nieruchomości objętych niniejszym zamówieniem oraz w związku z wymogami w zakresie sprawozdawczości określonymi w Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Wykonawca zobowiązany jest do:  przechowywania dokumentów potwierdzających odbiór odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz udostępnianie Zamawiającemu na każde jego żądanie,  bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości w ramach realizacji umowy, zgodnie z przepisami prawa,  sporządzania i przekazywanie Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej miesięcznych sprawozdań zawierających informacje o: 1. masie poszczególnych rodzajów odebranych w ramach realizacji umowy, zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania;, 2. masie odebranych w ramach realizacji umowy odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, 3. osiągniętym poziomie recyklingu, przygotowania do ponownego użycia odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła 4. liczbie nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne w ramach realizacji umowy; 5. wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Trzcińsko-Zdrój.  Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązany jest: 1) przyjmować do PSZOK następujące frakcje odpadów: a) meble i inne odpady wielkogabarytowe, b) gruz budowlany; c) przeterminowane leki i opakowania po lekach; d) chemikalia i opakowania po chemikaliach, w tym farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe, itp.; e) zużyte baterie i akumulatory; f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; g) odpady ulegające biodegradacji; h) wszelkiego rodzaju lampy żarowe, halogenowe, świetlówki; i) zużyte opony. 2) Wykonawca w całym okresie realizacji zamówienia zobowiązany jest: a) posiadać wyposażenie, urządzenia i pojazdy umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, b) wyposażyć pojazdy służące do realizacji zamówienia w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwia trwałe monitorowanie tras - zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiający weryfikację tych danych; c) trwale, czytelnie oznakować pojazdy służące do realizacji zamówienia poprzez umieszczenie w widocznym miejscu nazwy firmy oraz danych teleadresowych Wykonawcy. d) zapewnić aby pojazdy służące do realizacji zamówienia spełniały wymagania techniczne oraz posiadały wyposażenie określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 poz 122) e) utrzymać określony w obowiązujących przepisach stan techniczny wyposażenia bazy transportowo magazynowej .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 90510000-5
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 34928480-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT58474.92
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Eko-Myśl Sp. z o.o.,  ,  Dalsze 36, 74-300 Myślibórz,  74-300,  Dalsze,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 609120
Oferta z najniższą ceną/kosztem 609120
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95580
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.