Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Stanowisko ds. obsługi biura Rady Miejskiej, kadr, sportu i rekreacji

Do zakresu zadań na stanowisku ds. obsługi biura Rady Miejskiej, kadr, sportu i rekreacji należy: 


W ZAKRESIE OBSŁUGI BIURA RADY MIEJSKIEJ 


1)    Obsługa techniczno-organizacyjna oraz merytoryczna Rady i jej organów, w szczególności sporządzanie protokołów z posiedzeń Rady i jej organów oraz sporządzanie i opracowanie materiałów dokumentacyjnych, w tym interpelacji, wniosków, wystąpień, opinii, sprawozdań, informacji oraz przekazywanie ich odpowiednim organom;
2)    prowadzenie rejestru i zbioru: 


a) protokołów z posiedzeń Rady i jej organów,
b) uchwał Rady Miejskiej, 
c) opinii Komisji;


3)    aktualizacja danych w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie zadań Biura Rady Miejskiej;
4)    prowadzenie elektronicznego rejestru aktów prawa miejscowego;
5)    prowadzenie zbioru przepisów gminnych i udostępnianie ich do wglądu; 
6)    pomoc w opracowywaniu projektów planów pracy Rady i Komisji;
7)    wykonywanie zadań związanych z wyborami organów jednostek pomocniczych;
8)    prowadzenie rejestru klubów radnych;
9)    protokołowanie zebrań i spotkań Burmistrza i Rady Miejskiej z: 


a) sołtysami, 
b) pracownikami Urzędu;


8) przeprowadzanie konsultacji ze społecznością lokalną; 
9) przygotowywanie materiałów sesyjnych, w tym projektów uchwał poza uchwałami przygotowywanymi przez poszczególne stanowiska pracy wynikające z ich przydziału czynności;
10) zapewnienie właściwych wymogów formalno-prawnych projektom uchwał;
11) zapewnienie niezbędnej pomocy radnym w sprawowaniu przez mich mandatu;
12) organizowanie udziału radnych w uroczystościach obchodów świąt państwowych i lokalnych.


    W ZAKRESIE KADR


1)    Prowadzenie spraw osobowych i akt pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy; 
2)    prowadzenie dokumentacji związanej z organizowaniem szkoleń i doskonaleniem zawodowym pracowników; 
3)    prowadzenie i załatwianie spraw rentowych i emerytalnych pracowników, 
4)    opracowywanie analiz i informacji o sytuacji kadrowej w Urzędzie oraz sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w tym zakresie; 
5)    prowadzenie listy obecności;
6)    prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych;
7)    przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie nawiązywania, przebiegu i rozwiązywania stosunków pracy pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych;
8)    opracowywanie projektów zakresów czynności dla wszystkich pracowników Urzędu;
9)    przygotowywanie dokumentacji związanej z naborem na wolne stanowisko urzędnicze oraz służbą przygotowawczą;
10)    organizowanie i koordynacja odbywanych w Urzędzie praktyk zawodowych oraz studenckich; 
11)    współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie staży, prac interwencyjnych i robót publicznych, 
12)    przygotowanie, zaopiniowanych pod względem formalno-prawnym przez Radce Prawnego Urzędu, projektów pełnomocnictw i upoważnień do podejmowania działań oraz załatwiania w imieniu Burmistrza spraw z zakresu administracji publicznej;
13)    prowadzenie rejestru pełnomocnictw i upoważnień do podejmowania działań oraz załatwiania w imieniu Burmistrza spraw z zakresu administracji publicznej.
 

W ZAKRESIE WYBORÓW

 
Współudział w organizowaniu i przeprowadzaniu wyborów samorządowych, parlamentarnych, prezydenckich, do Parlamentu Europejskiego, referendów oraz konsultacji społecznych. 


W ZAKRESIE HIGIENY PRACY ORAZ PRZEPISÓW PRZECIWPOŻAROWYCH


1)    Bieżące informowanie Burmistrza o stwierdzonych nieprawidłowościach (zagrożeniach) i opracowywanie wniosków zmierzających do ich usunięcia; 
2)    przedstawianie Burmistrzowi wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy w Urzędzie;
3)    opracowywanie projektów wewnętrznych zarządzeń, regulaminów lub instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz warunków przeciwpożarowych na terenie Urzędu, 
4)    prowadzenie spraw z zakresu zabezpieczenia pracowników Urzędu w okulary, odzież ochronną i środki higieny osobistej; 
5)    organizowanie obowiązujących szkoleń BHP i Ppoż. pracowników Urzędu;
6)    sporządzanie i przedstawianie Burmistrzowi co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; 
7)    prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przygotowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań środowiska pracy; 
8)    udział w dochodzeniach powypadkowych oraz opracowaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola tych wniosków;
9)    udział w opracowaniu ocen ryzyka zawodowego stanowiska pracy, w tym oceny ryzyka w kontekście COVID-19;
10)    nadzór nad terminowym wykonaniem aktualizacji Instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego Urzędu;
11)    nadzór nad zapewnieniem pracownikom Urzędu sprawnie funkcjonującego systemu pierwszej pomocy w razie wypadku oraz zabezpieczenie środków do udzielania pierwszej pomocy;
12)    nadzór nad oznakowaniem wewnętrznym siedziby Urzędu znakami BHP i Ppoż.


W ZAKRESIE KULTURY 


1) Organizacja pracy świetlic wiejskich; 
2) zapewnienie bieżącej eksploatacji świetlic wiejskich; 
3) nadzór nad działalnością świetlic wiejskich. 


W ZAKRESIE SPORTU 


1)    organizacja funkcjonowania hali widowiskowo-sportowej w Trzcińsku-Zdroju; 
2)    koordynacja realizacji zadań pracowników zatrudnionych w hali widowiskowo-sportowej; 
3)    koordynowanie programu „Animator - Moje Boisko ORLIK 2012”; 
4)    organizacja kontaktów z innymi podmiotami sportu, rekreacji i turystyki z terenu województwa zachodniopomorskiego i całego kraju; 
5)    inicjowanie rozwoju turystyczno-rekreacyjnego na terenie Gminy;
6)    koordynacja współpracy międzynarodowej Gminy w sprawie sportu;
7)    przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych w zakresie realizowanych zadań.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Piotr Tomaszewski

Data wytworzenia:
01 sty 2007

Osoba dodająca informacje

Piotr Tomaszewski

Data publikacji:
15 kwi 2005, godz. 13:27

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Piątkowski

Data aktualizacji:
21 sty 2021, godz. 13:39