Nabór na stanowisko referenta ds. księgowości
BURMISTRZ GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE
MIEJSKIM W TRZCIŃSKU-ZDROJU ul. RYNEK 15
Wolne stanowisko urzędnicze:
referenta ds. księgowości
Niezbędne wymagania:
Wykształcenie - wyższe ekonomiczne umożliwiające wykonywanie zadań na wymienionym stanowisku.
Staż pracy co najmniej 2 lata w księgowości budżetowej.
Wiek - do 50 lat.
Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1.Podstawowa znajomość przepisów prawa samorządowego, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, ustawy o rachunkowości, ustawy ordynacja podatkowa.
2.Podstawowa znajomość procedur pozyskiwania środków pomocowych z Unii Europejskie lub Banku Światowego.
Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów księgowych.
Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Głównymi zadaniami pracownika będzie:
Windykacja należności:
wystawianie wezwań do zapłaty
prowadzenie rejestru dłużników
wystawianie tytułów wykonawczych i przekazywanie ich z ewidencją do Urzędu Skarbowego, współodpowiedzialność za prawidłową i terminową realizację należności podatkowych i niepodatkowych,
Współdziałanie z Urzędem Skarbowym w zakresie realizacji przekazywanych tytułów wykonawczych,
Dokonywanie weryfikacji finansowej rozliczeń zadań współfinansowanych z Funduszy Unijnych.
Przygotowywanie i przekazywanie informacji o dokonanych płatnościach na rzecz Beneficjentów.
Wymagane dokumenty:
Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
List motywacyjny.
Kwestionariusz osobowy
Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach, umiejętnościach.
Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy / świadectwa pracy, zaświadczenia/.
Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji
Aktualne zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego, tj. do dnia 11 października 2010 roku w sekretariacie w Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referenta ds. księgowości”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002 r. Nr 101,poz. 926 z póź.zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 Nr 142,poz. 1593 z póź.zm./
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sylwia Tyrpa Data wytworzenia:
28 wrz 2010
Osoba dodająca informacje
Bartłomiej Palczak Data publikacji:
28 wrz 2010, godz. 14:16
Osoba aktualizująca informacje
Bartłomiej Palczak Data aktualizacji:
28 wrz 2010, godz. 14:16