Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór kandydatów do pracy w Związku Gmin Dolnej Odry w Chojnie na stanowisko Kierownika Biura Związku

 

Chojna, dnia 02 sierpnia 2012 r.

 

PRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU

samorządowego

ZWIĄZKU GMIN DOLNEJ ODRY

OGŁASZA    NABÓR    KANDYDATÓW

DO  PRACY W ZWIĄZKU GMIN DOLNEJ ODRY W CHOJNIE

NA STANOWISKO KIEROWNIKA   BIURA  ZWIĄZKU

 

Liczba etatów :  1

 

Miejsce wykonywania pracy: miastoChojna, siedziba Związku Gmin Dolnej Odry

 

Główne obowiązki :

Do obowiązków tworzonego stanowiska Kierownika Biura Związku Gmin Dolnej Odry należeć będzie:

  • organizacja techniczno - formalna Biura Związku,
  • sprawowanie pieczy nad majątkiem i sprawami Związku;
  • prowadzenie bieżących spraw Związku;
  • kierowanie pracą i nadzór nad pracownikami biura;
  • gromadzenie i udostępnianie informacji z zakresu działalności Związku;
  • wydawanie wewnętrznych materiałów informacyjnych i problemowych;
  • przygotowywanie materiałów na zebrania Władz Związku;
  • opracowywanie projektów zmian w statucie i regulaminach organizacyjnych;
  • obsługa posiedzeń Zgromadzenia Ogólnego, Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej Związku;
  • sporządzanie odpisów uchwał Zgromadzenia Ogólnego i wydawanie ich uprawnionym organom;
  • prowadzenie dokumentacji członkowskiej;
  • prowadzenie rejestru uchwał Władz Stowarzyszenia;
  • opracowywanie planów pracy;
  • prowadzenie bieżącej korespondencji;
  • utrzymywanie stałego kontaktu z członkami Związku;
  • prowadzenie spraw kadrowych i dokumentacji pracowniczej Związku;
  • sprawowanie pieczy nad sprzętem biurowym oraz zlecanie przeprowadzenia jego konserwacji lub naprawy;
  • wykonywanie zaleceń pokontrolnych Komisji Rewizyjnej Związku
  • współdziałanie z przedstawicielami środków masowego przekazu oraz informowanie ich o działalności i zamierzeniach Związku;
  • podejmowanie decyzji dotyczących działalności Związku w zakresie nie zastrzeżonym dla organów Związku;
  • realizacja innych działań określonych przez Zarząd Związku.

 

Wykształcenie:

 

O stanowisko Kierownika Biura Związku może ubiegać się osoba, która posiada (alternatywnie):

  1. ekonomiczne jednolite studia magisterskie,
  2. ekonomiczne wyższe studia zawodowe,
  3. uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie,
  4. ekonomiczne studia podyplomowe,
  5. prawnicze jednolite studia magisterskie.

 

Wymagania konieczne:

 

Kierownikiem Biura Związku może być osoba, która:

  1. posiada obywatelstwo polskie,
  2. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku – udokumentowany aktualnym zaświadczeniem lekarskim wystawionym przez uprawnionego lekarza medycyny pracy,
  6. musi posiadać co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego, w tym minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym;

 

Wymagania pożądane:

 

Kandydat na stanowisko Kierownika Biura Związku:

  1. powinien posiadać znajomość zagadnień związanych z gospodarką komunalną, ochroną środowiska, rozwojem lokalnym;
  2. powinien posiadać dobrą znajomość finansów publicznych i rachunkowości budżetowej,
  3. powinien posiadać znajomość zasad udzielania wsparcia wspólnotowego kierowanego do jst lub instytucji, dla których jst jest: właścicielem, organem prowadzącym lub organem założycielskim;
  4. powinien posiadać umiejętność korzystania z narzędzi i programów informatycznych oraz urządzeń biurowych;
  5. powinien posiadać znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
  6. powinien legitymować się umiejętnościami w zakresie dobrej organizacji pracy, samodzielnością i komunikatywnością,

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

  1. podpisane własnoręcznie podanie o przyjęcie do pracy
  2. - list motywacyjny;
  3. podpisane własnoręcznie curriculum vitae,
  4. kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem dowodu osobistego (awers i rewers) ,
  5. kopia/e potwierdzona/e za zgodność z oryginałem dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie,
  6. ew. kopia/e potwierdzona/e za zgodność z oryginałem dokumentów stwierdzających dodatkowe umiejętności i uprawnienia,
  7. kopia/e potwierdzona/e za zgodność z oryginałem świadectw pracy;
  8. ew. kopia/e potwierdzone za zgodność z oryginałem opinii o pracowniku
    od dotychczasowych pracodawców;
  9. podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełnych praw publicznych;
  10. podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  11. podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  12. zaświadczenie o stanie zdrowia,
  13. podpisane własnoręcznie i opatrzone datą - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych we wniosku aplikacyjnym -
    do celów rekrutacji - w brzmieniu:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”

 

TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT przez kandydatów:

 

  1. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach zewnętrznych z dopiskiem „Nabór na stanowisko kierownika biura – Związek Gmin Dolnej Odry” w Urzędzie Miejskim w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna – (sekretariat) w terminie do 15 sierpnia 2012r. do godz.15.00,
  2. w kopercie zewnętrznej- powinna znajdować się zamknięta koperta wewnętrzna z dopiskiem: „Nabór na stanowisko kierownika biura – Związek Gmin Dolnej Odry”
    w Urzędzie Miejskim w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna - z podaniem imienia i nazwiska, adresem zamieszkania, nr telefonu kontaktowego
    lub adresu e-mail – kandydata,
  3. ofertę można przesłać pocztą - listem poleconym – jednak decyduje data wpływu (15.08.2012r.) do Urzędu Miejskiego w Chojnie;
  4. oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie - nie będą rozpatrywane,
  5. oferty, które nie zostaną wykorzystane z powodu: przekroczenia terminu , braków formalnych lub w II etapie rekrutacji – zostaną odesłane na wniosek kandydata
    na wskazany w ofercie adres.

 

INNE INFORMACJE:

 

Konkurs ma charakter II – stopniowy

  1. Po upływie terminu 15 sierpnia 2012r. Komisja Konkursowa - dokona otwarcia ofert
    i sprawdzi kompletność formalną - oferty każdego z kandydatów.
  2. Komisja Konkursowa - powiadomi wszystkich kandydatów spełniających kryteria formalne - o terminie posiedzenia, w trakcie której przeprowadzi rozmowę kwalifikacyjną.
  3. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chojna.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Chojnie w terminie do dnia 31.08.2012r.
  4. Planowany termin zatrudnienia Kierownika Biura Związku - od 03 września 2012r.

 

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
SWScan00179 (BMP, 1,003.27Kb) 2012-08-02 14:06:30 43
SWScan00180 (BMP, 1,003.27Kb) 2012-08-02 14:06:31 38
SWScan00181 (BMP, 1,003.27Kb) 2012-08-02 14:06:31 91
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Kamil Wiącek

Data wytworzenia:
02 sie 2012

Osoba dodająca informacje

Kamil Wiącek

Data publikacji:
02 sie 2012, godz. 14:06

Osoba aktualizująca informacje

Kamil Wiącek

Data aktualizacji:
02 sie 2012, godz. 14:06