Nabór kandydatów do pracy w Związku Gmin Dolnej Odry w Chojnie na stanowisko Kierownika Biura Związku
Chojna, dnia 02 sierpnia 2012 r.
PRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU
samorządowego
ZWIĄZKU GMIN DOLNEJ ODRY
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
DO PRACY W ZWIĄZKU GMIN DOLNEJ ODRY W CHOJNIE
NA STANOWISKO KIEROWNIKA BIURA ZWIĄZKU
Liczba etatów : 1
Miejsce wykonywania pracy: miastoChojna, siedziba Związku Gmin Dolnej Odry
Główne obowiązki :
Do obowiązków tworzonego stanowiska Kierownika Biura Związku Gmin Dolnej Odry należeć będzie:
- organizacja techniczno - formalna Biura Związku,
- sprawowanie pieczy nad majątkiem i sprawami Związku;
- prowadzenie bieżących spraw Związku;
- kierowanie pracą i nadzór nad pracownikami biura;
- gromadzenie i udostępnianie informacji z zakresu działalności Związku;
- wydawanie wewnętrznych materiałów informacyjnych i problemowych;
- przygotowywanie materiałów na zebrania Władz Związku;
- opracowywanie projektów zmian w statucie i regulaminach organizacyjnych;
- obsługa posiedzeń Zgromadzenia Ogólnego, Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej Związku;
- sporządzanie odpisów uchwał Zgromadzenia Ogólnego i wydawanie ich uprawnionym organom;
- prowadzenie dokumentacji członkowskiej;
- prowadzenie rejestru uchwał Władz Stowarzyszenia;
- opracowywanie planów pracy;
- prowadzenie bieżącej korespondencji;
- utrzymywanie stałego kontaktu z członkami Związku;
- prowadzenie spraw kadrowych i dokumentacji pracowniczej Związku;
- sprawowanie pieczy nad sprzętem biurowym oraz zlecanie przeprowadzenia jego konserwacji lub naprawy;
- wykonywanie zaleceń pokontrolnych Komisji Rewizyjnej Związku
- współdziałanie z przedstawicielami środków masowego przekazu oraz informowanie ich o działalności i zamierzeniach Związku;
- podejmowanie decyzji dotyczących działalności Związku w zakresie nie zastrzeżonym dla organów Związku;
- realizacja innych działań określonych przez Zarząd Związku.
Wykształcenie:
O stanowisko Kierownika Biura Związku może ubiegać się osoba, która posiada (alternatywnie):
- ekonomiczne jednolite studia magisterskie,
- ekonomiczne wyższe studia zawodowe,
- uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie,
- ekonomiczne studia podyplomowe,
- prawnicze jednolite studia magisterskie.
Wymagania konieczne:
Kierownikiem Biura Związku może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku – udokumentowany aktualnym zaświadczeniem lekarskim wystawionym przez uprawnionego lekarza medycyny pracy,
- musi posiadać co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego, w tym minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym;
Wymagania pożądane:
Kandydat na stanowisko Kierownika Biura Związku:
- powinien posiadać znajomość zagadnień związanych z gospodarką komunalną, ochroną środowiska, rozwojem lokalnym;
- powinien posiadać dobrą znajomość finansów publicznych i rachunkowości budżetowej,
- powinien posiadać znajomość zasad udzielania wsparcia wspólnotowego kierowanego do jst lub instytucji, dla których jst jest: właścicielem, organem prowadzącym lub organem założycielskim;
- powinien posiadać umiejętność korzystania z narzędzi i programów informatycznych oraz urządzeń biurowych;
- powinien posiadać znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
- powinien legitymować się umiejętnościami w zakresie dobrej organizacji pracy, samodzielnością i komunikatywnością,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podpisane własnoręcznie podanie o przyjęcie do pracy
- - list motywacyjny;
- podpisane własnoręcznie curriculum vitae,
- kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem dowodu osobistego (awers i rewers) ,
- kopia/e potwierdzona/e za zgodność z oryginałem dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie,
- ew. kopia/e potwierdzona/e za zgodność z oryginałem dokumentów stwierdzających dodatkowe umiejętności i uprawnienia,
- kopia/e potwierdzona/e za zgodność z oryginałem świadectw pracy;
-
ew. kopia/e potwierdzone za zgodność z oryginałem opinii o pracowniku
od dotychczasowych pracodawców; - podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełnych praw publicznych;
- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- zaświadczenie o stanie zdrowia,
-
podpisane własnoręcznie i opatrzone datą - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych we wniosku aplikacyjnym -
do celów rekrutacji - w brzmieniu:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”
TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT przez kandydatów:
- wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach zewnętrznych z dopiskiem „Nabór na stanowisko kierownika biura – Związek Gmin Dolnej Odry” w Urzędzie Miejskim w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna – (sekretariat) w terminie do 15 sierpnia 2012r. do godz.15.00,
-
w kopercie zewnętrznej- powinna znajdować się zamknięta koperta wewnętrzna z dopiskiem: „Nabór na stanowisko kierownika biura – Związek Gmin Dolnej Odry”
w Urzędzie Miejskim w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna - z podaniem imienia i nazwiska, adresem zamieszkania, nr telefonu kontaktowego
lub adresu e-mail – kandydata, - ofertę można przesłać pocztą - listem poleconym – jednak decyduje data wpływu (15.08.2012r.) do Urzędu Miejskiego w Chojnie;
- oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie - nie będą rozpatrywane,
-
oferty, które nie zostaną wykorzystane z powodu: przekroczenia terminu , braków formalnych lub w II etapie rekrutacji – zostaną odesłane na wniosek kandydata
na wskazany w ofercie adres.
INNE INFORMACJE:
Konkurs ma charakter II – stopniowy
-
Po upływie terminu 15 sierpnia 2012r. Komisja Konkursowa - dokona otwarcia ofert
i sprawdzi kompletność formalną - oferty każdego z kandydatów. - Komisja Konkursowa - powiadomi wszystkich kandydatów spełniających kryteria formalne - o terminie posiedzenia, w trakcie której przeprowadzi rozmowę kwalifikacyjną.
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chojna.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Chojnie w terminie do dnia 31.08.2012r.
- Planowany termin zatrudnienia Kierownika Biura Związku - od 03 września 2012r.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
SWScan00179 (BMP, 1,003.27Kb) | 2012-08-02 14:06:30 | 43 | |
SWScan00180 (BMP, 1,003.27Kb) | 2012-08-02 14:06:31 | 38 | |
SWScan00181 (BMP, 1,003.27Kb) | 2012-08-02 14:06:31 | 91 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kamil Wiącek Data wytworzenia:
02 sie 2012
Osoba dodająca informacje
Kamil Wiącek Data publikacji:
02 sie 2012, godz. 14:06
Osoba aktualizująca informacje
Kamil Wiącek Data aktualizacji:
02 sie 2012, godz. 14:06