Burmistrz Gminy Trzcińsko-Zdrój zaprasza do złożenia oferty na zaprojektowanie i wykonanie publicznych sieci celem uruchomienia punktów powszechnego dostępu do Internetu typu "hotspot".
Trzcińsko-Zdrój dnia 09.11.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Nazwa: Gmina Trzcińsko-Zdrój
Adres: ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój
NIP: 8581731665
REGON: 811684835
ZAPRASZA do złożenia oferty
Przedmiotem zamówienia jest: „Publiczny dostęp do Internetu dla każdego mieszkańca Gminy Trzcińsko-Zdrój” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: I Osi priorytetowej POPC - „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” Działania 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach” Publiczny Internet dla każdego.
Zamówienie prowadzone jest na podstawie przepisu art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych- wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, w trybie zasady konkurencyjności zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 22.08.2019r.(MLiR/2014-2020/12(4)).
-
Opis przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem umowy jest zaprojektowanie i wykonanie publicznych sieci celem uruchomienia punktów powszechnego dostępu do Internetu typu „hotspot WiFi” o parametrach nie gorszych niż określone w dokumencie „Wymagania dla WiFi” stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z niezbędną dokumentacją. Przedmiot zamówienia składa się z 6 (słownie: sześciu) zewnętrznych i 6 (słownie: sześciu) wewnętrznych punktów dostępowych typu hotspot ulokowanych na/w miejscach publicznych wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z listą stanowiąca Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje, przeprowadzi testy oraz uruchomi wszystkie punkty dostępu zgodnie z dokumentem „Wymagania dla WiFi” stanowiącym załącznik do wniosku złożonego w konkursie współfinansowanym ze środków z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Działanie 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach” w I osi priorytetowej. Wykonawca zapewni min. 5 lat gwarancji na sprzęt i wykonaną usługęw miejscu eksploatacji sprzętu. Szczegółowy opis wymagań technicznych zawarto w dokumencie „Wymagania dla WiFi”, który stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
-
Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable, bezterminowe licencje, zasilacze niezbędne do ich użytkowania.
-
Zamawiający zapewnieni zasilanie elektryczne w miejscu podłączenia sieci z publicznymi punktami dostępu do Internetu („hotspoty”).
-
Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, z oficjalnego kanału dystrybucji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
-
Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu bezterminowe licencje wystawione na rzecz zamawiającego.
-
Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę oraz osoby i podmioty działające na jego zlecenie (w tym podwykonawców), a także przez pracowników wykonawcy i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
-
Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
-
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
-
są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub
-
nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach lub
-
dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
-
-
W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności w trakcie trwania czynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego wyposażenia, a Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
-
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
-
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia zasady równego traktowania i uczciwej konkurencji a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego.
-
-
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Kod Główny
32412110-8 Sieć internetowa
Przedmiot dodatkowy:
32344210-1 Sprzęt radiowy
32412100-5 Sieć telekomunikacyjna
32418000-6 Sieć radiowa
32420000-3 Urządzenia sieciowe
32424000-1 Infrastruktura sieciowa
32510000-1 Bezprzewodowy system telekomunikacyjny
45312330-9 Montaż anten radiowych
45232332-8 Telekomunikacyjne roboty dodatkowe
45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48200000-0 Pakiety oprogramowania dla sieci, Internetu i Intranetu
48210000-3 Pakiety oprogramowania dla sieci
-
Warunki Udziału w postępowaniu:
-
-
-
-
-
-
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
-
-
-
-
-
-
-
sytuacji finansowej lub ekonomicznej: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
-
zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
w zakresie doświadczenia:
-
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 usługi, z których każda polegała na dostawie i montażu urządzeń sieciowych na potrzebę uruchomienia sieci dostępu do Internetu o przepływności nie mniejszej niż 30 mb/s i obsługujących nie mniej niż po 300 użytkowników każda.
-
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 usługi, z których każda polegała na zaprojektowaniu budowy lub przebudowy sieci dostępu do Internetu o przepływności nie mniejszej niż 30 mb/s i obsługujących nie mniej niż po 300 użytkowników każda.
-
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 usługi, z których każda polegała na budowie lub przebudowie sieci dostępu do Internetu o przepływności nie mniejszej niż 30 mb/s i obsługujących nie mniej niż po 300 użytkowników każda.
w zakresie potencjału osobowego:
-
dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania zamówienia na stanowisku „Koordynator”, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. posiadającą nie mniej niż:
-
wykształcenie wyższe w dziedzinie związanej z IT,
-
certyfikat zdobycia wiedzy w zakresie zarządzania projektami PRINCE2 na poziomie practitioner lub foundation z jednoczesnym potwierdzeniem ukończenia szkolenia na poziomie practitioner wystawiony przez akredytowaną instytucję szkoleniową lub równoważne,
-
certyfikat potwierdzający wiedzę w zakresie zarządzania ryzykiem w projektach wystawiony przez akredytowaną instytucję szkoleniową M_O_R lub równoważne
-
certyfikat potwierdzający wiedzę w zakresie zarządzania zespołem zgodnie z Agile wystawiony przez akredytowaną instytucję szkoleniową lub równoważny,
-
certyfikat znajomości warunków kontraktowych FIDIC lub równoważny,
-
min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie w koordynowaniu inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych potwierdzone zdobyciem doświadczenia w koordynacji nie mniej niż 2 projektów dotyczących zaprojektowania i budowy sieci dostępu do Internetu obsługujących nie mniej niż po 300 użytkowników każda.
-
certyfikat ukończonego szkolenia antykorupcyjnego potwierdzający zdobytą wiedzę o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (ze szczególnym uwzględnieniem administracji publicznej) wystawiony przez podmiot biorący udział we wdrażaniu „Programu Przeciwdziałania Korupcji na lata 2018-2020” zgodnie z Uchwała nr 207 Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2017 r.
-
-
Kryteria oceny ofert:
-
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
-
Cena wykonania zamówienia - 80 pkt
-
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zadania (doświadczenie) - 20 pkt
-
-
Opis kryteriów:
-
-
Cena wykonania zamówienia - 80 pkt
Punkty za kryterium cena wykonania zamówienia zostaną obliczone wg wzoru:
C = (Con / Cob) x 80 pkt
gdzie:
C - liczba punktów za kryterium cena wykonania zamówienia, ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (Zamawiający dokona zaokrągleń zgodnie z zasadami matematycznymi)
Con - cena oferty najtańszej
Cob - cena oferty badanej
-
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zadania (doświadczenie) - 20 pkt
Do oceny zostanie przyjęte doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia jako „Koordynator” dotyczące koordynacji projektów lub pełnienia innej funkcji kierowniczej i/lub nadzorczej dla projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych dotyczących zaprojektowania i budowy sieci dostępu do Internetu obsługujących nie mniej niż po 300 użytkowników każda. Osoba wyznaczona do realizacji zamówienia, posiadająca doświadczenie w obsłudze największej ilości projektów (maksymalna ilość = 10) uzyska maksymalną ilość punktów tj. 20 pkt. wg. wzoru:
Ilość zadeklarowanych projektów
---------------------------------------- x 20 pkt.
Maksymalna ilość tj. 10
Maksymalna ilość wskazana przez Zamawiającego, a która będzie uwzględniona przy ocenie premiującej to 10 projektów. Każda ilość powyżej 10 projektów uzyska maksymalną ilość punktów tj. 20 pkt. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie. Ocena ofert zostanie dokonana z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, stosując matematyczną zasadę zaokrąglania.
-
Termin składania ofert:
-
Oferty należy składać w sekretariacie w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku - Zdroju lub elektronicznie na adres email: um@trzcinsko-zdroj.pl.do dnia 17 listopada 2020 r. do godz. 10.00
-
Oferta na zadanie pod nazwą:
-
„Publiczny dostęp do Internetu dla każdego mieszkańca Gminy Trzcińsko-Zdrój” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: I Osi priorytetowej POPC - „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” Działania 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach” Publiczny Internet dla każdego.
Nie otwierać przed dniem 17.11.2020 r. godz. 10:00”.
Na kopercie oprócz opisu j/w należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
-
-
Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad, jak składana oferta, tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA”. Koperty oznaczone napisem „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian i zostaną dołączone do oferty.
-
Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzenie zmian i poprawek z napisem na kopercie „WYCOFANIE”. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane.
-
Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1010) powinny być one oznaczone klauzulą „NIE UDOSTĘPNIAĆ - TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Zaleca się umieszczenie takich dokumentów na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub oddzielnie),
-
Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Zastrzeżenie Wykonawcy będzie skuteczne wyłącznie wtedy, jeżeli wykaże on, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa,
-
Stwierdzenie w ofercie, że dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa bez dokonania wykazania, nie stanowi podstawy do utajnienia tych dokumentów,
-
Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących:
-
nazwy (firmy) oraz adresu Wykonawcy,
-
ceny oferty,
-
terminu wykonania zamówienia,
-
-
zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów i oświadczeń niestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji, których Wykonawca nie wykazał, że stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa, spowoduje ich odtajnienie przez Zamawiającego.
-
Forma złożenia dokumentów (wersja papierowa i elektroniczna oferty):
-
Oferta jest składana w postępowaniu w oryginale z możliwością przesłania na adres email w formie zeskanowanych podpisanych dokumentów
-
Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
-
-
Termin realizacji umowy:
Do 31 grudnia 2021 r.
-
Informację na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych
-
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
-
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
-
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
-
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
-
Stosowne oświadczenie wykonawca składa w formularzu oferty.
-
-
-
Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy:
-
Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy:
-
zmiany wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą wysokości podatku VAT w przypadku zmiany przepisów (tylko w przypadku zmniejszenia),
-
zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
-
gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego
-
z powodu działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostawy w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
-
możliwość zmiany towaru na towar o lepszych parametrach w ramach utrzymanej ceny w przypadku, gdy towar objęty zamówieniem został wycofany z produkcji i zastąpiony innym o parametrach nie niższych niż wymagany przez Zamawiającego.
-
-
-
-
Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.
-
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
-
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
-
Przesłanki odrzucenia oferty:
-
Niespełnienie warunków udziału w zakresie doświadczenia.
-
Niespełnienie warunków udziału w zakresie potencjału osobowego.
-
Brak wypełnienia w załączniku kolumny Kod producenta/Producent/Model oraz szczegółowa specyfikacja sprzętu.
-
Niezgodność zaoferowanego sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia.
-
Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro postępowanie jest prowadzone bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. (tekst jednolity Dz. U. z 2019r poz. 1843 ze zm.).
-
Komunikacja z Zamawiającym:
-
W przypadku wystąpienia pytań do zapytania ofertowego można je kierować mailem na adres: informatyk@trzcinsko-zdroj.pl
-
Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
-
Ochrona danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Trzcińsko-Zdrój reprezentowana przez Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój, ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój.
- inspektorem ochrony danych osobowych jest Mariusz Piątkowski kontakt: iod@trzcinsko-zdroj.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie Wytycznych kwalifikowalności.
- odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o 13 i 14 ustawy z dnia 06 września 2001r o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429)
- dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 2 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro, bez którego nie można udzielić zamówienia w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty;
- w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Wykonawca posiada:
-
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
-
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
-
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Wykonawcy:
-
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-
Warunki zapłaty: Rozliczenie finansowe z Wykonawcą nastąpi na podstawie protokołu odbioru całego przedmiotu umowy bez uwag w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego poprawnie sporządzonej faktury.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania i do niedokonania wyboru żadnego Wykonawcy, jeżeli środki pochodzące ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: I Osi priorytetowej POPC - „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” Działania 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach” Publiczny Internet dla każdego, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
-
Poprawy omyłek rachunkowych,
-
Żądania wyjaśnień w stosunku do wykonawców co do treści złożonych ofert,
-
Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia kalkulacji cenowej.
-
-
Do oferty należy załączyć:
-
Formularz ofertowy.
-
Kalkulacja cenowa sporządzona na podstawie OPZ.
-
Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału.
W załączeniu:
-
formularz oferty - załącznik nr 1
-
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2
-
lista lokalizacji publicznych punktów dostępu do Internetu HOTSPOT - załącznik nr 3
-
projekt umowy - załącznik nr 4
Projekt jest realizowany w ramach Programy Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Działanie 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach” w I osi priorytetowej.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
09 11 2020 14 48 18 09.04.2020 - zalacznik 1 - formularz oferty (DOCX, 117.20Kb) | 2020-11-09 14:48:18 | 46 | |
09 11 2020 14 48 18 27.10.2020 - zalacznik 4 - projekt umowy (DOCX, 186.37Kb) | 2020-11-09 14:48:18 | 12 | |
09 11 2020 14 48 18 zalacznik 2 - wymagania dla wifi (PDF, 362.64Kb) | 2020-11-09 14:48:18 | 26 | |
09 11 2020 14 48 18 zalacznik 3 - lokalizacja hotspot-ow (DOCX, 13.59Kb) | 2020-11-09 14:48:18 | 29 | |
09 11 2020 14 48 18 zapytanie ofertowe (PDF, 8.01Mb) | 2020-11-09 14:48:18 | 25 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Iwona Sozańska Data wytworzenia:
09 lis 2020
Osoba dodająca informacje
Mariusz Piątkowski Data publikacji:
09 lis 2020, godz. 14:48
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Piątkowski Data aktualizacji:
09 lis 2020, godz. 14:56